Pregled rada na EU projektu za 2020. godinu

0
98

Projekt „Budimo zajedno“ započeo je s radom početkom veljače 2020. godine. Projekt je sufinanciran sredstvima Europskog socijalnog fonda. Na početku rada projekta zaposlen je voditelj projekta, a potom i administrator.

U sklopu projekta Budimo zajedno (UP.02.2.2.10.0034), sufinanciranog iz Europskog socijalnog fonda, nabavljeno je potom službeno vozilo. Radi se o vozilu Ford Connect@Work koji dolazi s pet vrata i putničkih sjedala.

Za potrebe elementa promidžbe i vidljivosti projekta izrađen je vizualni identitet. Vizualni identitet izradio je Mohacho, obrt za dizajn i digitalne usluge u Varaždinu. Napravljeni su vizuali u različitim formatima (png, jpg, pdf itd.) i u različitim varijantama koje sežu od bijele, crvene, tamnoplave, sive, gradijent i pune boje.

U projektnom elementu Pružanje usluga u kući u obavljanju svakodnevnih životnih aktivnosti pokrenuta je stavka Gerontodomaćica 2 i stavka Osobni pomoćnik 2 koje se tiču pružanje usluga za korisnike (hrvatske branitelje) s područja Karlovačke županije. Sredinom svibnja zaposlena je Željka Vori kao gerontodomaćica, dok je na mjestu osobnog pomoćnika zaposlena Barica Conjar koja je započela s radom krajem svibnja (mjesto Saborsko).

U projektnom elementu Pružanje usluga u kući u obavljanju svakodnevnih životnih aktivnosti pokrenuta je stavka Gerontodomaćica 4 i stavka Osobni pomoćnik 4 koje se tiču pružanje usluga za korisnike (hrvatske branitelje) s područja Sisačko-moslavačke županije. Na mjestu gerontodomaćice zaposlena je Vesna Mrkonja, dok je na mjestu osobnog pomoćnika zaposlena Ružica Begić. Svaka od zaposlenica ima po pet korisnika, što je ukupno deset u Sisačko-moslavačkoj županiji. Obje zaposlenice su započele s radom sredinom svibnja 2020.

Zaposlena je i medicinska sestra, čime je ispunjen jedan od elemenata u aktivnosti pružanje usluga zdravstvene skrbi. Službeni početak rada je 22. srpnja 2020., a završetak rada je do kraja trajanja projekta, odnosno do veljače 2022. godine.

Medinska sestra/medicinski tehičar angažiran/a je ugovorom o radu na puno radno vrijeme, sto posto na projektnim aktivnostima, sukladno stručnim kvalifikacijama za traženo radno mjesto. Pruža usluga za korisnike u vidu osnovne zdravstvene skrbi koju je moguće pružiti u domu korisnika. Radi se o 30-ak korisnika u županijama koje su navedene u projektu (Zagrebačka, Karlovačka, Sisačko-moslavačka, Krapinsko-zagorska županija).

Medicinskoj sestri je uz to nabavljena oprema za pružanje usluga, što je dio ispunjavanja projekta. Trošak obuhvaća sljedeću opremu: automatski digitalni tlakomjer, pulsni oksimetar, glukometar s opremom, torba za prvu pomoć, digitalna vaga, infracrveni beskontaktni toplomjer, analizator tjelesne mase i prijenosni elektrokardiograf.

U projektnom elementu Pružanje usluga u kući u obavljanju svakodnevnih životnih aktivnosti pokrenuta je stavka Gerontodomaćica 1 i stavka Osobni pomoćnik 1 koje se tiču pružanje usluga za korisnike (hrvatske branitelje) s područja Zagrebačke županije.

Početkom rujna zaposlene su Maja Kučan Berković kao gerontodomaćica i Štefica Berković Petrinec kao osobni pomoćnik. Prva zaposlenica ima tri korisnika (od čega će dva korisnika obilaziti dva puta tjedno). Druga zaposlenica ima četiri korisnika (od čega će jednog korisnika obilaziti dva puta tjedno). To čini ukupno sedam korisnika u Zagrebačkoj županiji.

U projektnom elementu Pružanje usluga u kući u obavljanju svakodnevnih životnih aktivnosti pokrenuta je stavka Osobni pomoćnik/ca 4 koja se tiče pružanje usluga za korisnike (hrvatske branitelje) s područja Krapinsko-zagorske županije.

Krajem listopada 2020. zaposlena je osobna pomoćnica Biserka Curman. Zaposlenica ima četri korisnika koje obilazi jednom tjedno. Zbog problema pronalaska korisnika projekta u ovoj županiji zaposlena je samo osobna pomoćnica. Preostala gerontodomaćica je zato zaposlena u Saborskom (Karlovačka županija) gdje je bilo više potrebnih korisnika, uz potvrdu Posredničkog tijela razine 2. Radi se o Sanji Matovini koja je zaposlena početkom rujna 2020.godine. Obilazit će tri korisnika (od čega dvojicu dva puta tjedno). Time su zaposlene sve osobe iz elementnih projekata gerontodomaćin/ica i osobnih pomoćnika/ica.

Imali smo i ukupno pet sastanka s partnerima ove godine, što je jedan od uvjeta ispunjenja projekata. Ukupno je potrebno održati 12 partnerskih sastanaka.

Prema Nacionalnoj zakladi za razvoj civilnog društva koje je posredničko tijelo razine 2 poslana su tri zahtjeva za nadoknadom sredstava, što je jedan od uvjeta rada projekta. Sva tri su odobrena.

Početkom godine došlo je do promjene radnog mjesta. Voditelj projekta Hrvoje Orešković prešao je na drugo radno mjesto, dok je voditelj projekta tako postao Alen Makaronov (koji je prethodno bio administrator). Novi administrator je Borna Vukojević.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here